miercuri, 9 aprilie 2008

Îmi curgi prin vene

Îmi curgi prin vene
Îmbujorându-mi spleenul
Şi-mi înverzeşti speranţa
Că încă mai trăiesc,
Pân' păpădia vieţii
Va fi suflată-n zare
Şi orice moleculă
Îşi va găsi sfârşitul...

Îmi curgi prin vene
Călăuzindu-mi paşii
Şi fiece mişcare
În lenta unduire
Pân' trupul meu adoarme
Şi sufletul se duce
Vândut, spre altă lume
De umbre necurate...

Îmi curgi prin vene
Legându-mă cu timpul,
Cu pânze de cristaluri
Şi-nmugurite veacuri.
Îmi curgi prin vene
Noaptea, apoi în zi mă mistui
Se-alege doar cenuşa
Şi-apoi renasc...

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

24.01.2009;6-19:18!Frumos(de data asta).Straduinta,bat-o vina.Drum BUN pe Cale !

Mirela Aldea spunea...

Raspuns: Ti-as sugera sa citesti si sa comentezi mai mult poeziile recente. A trecut destul de mult timp (aproape un an de zile) de cand am scris aceste poezii (priveste data) si nu ti-as putea da o explicatie foarte amanuntita pentru ceea ce am scris. As prefera ca lumea sa citeasca la sectiunea "Despre mine" inainte de a citi poeziile. Ar putea afla multe, ca de ex: tot ce scriu e influentat de starea de moment, de trairi si sentimente. :)