marți, 30 septembrie 2008

Ultimul ceas


Mă strigă vocile şi nu-mi dau pace,
Apoi mă înconjoară, de mine-ncep să râdă,

Văd sângele cum curge pe iarba de sub mine

Şi spiritele toate în jurul meu se strâng.

Pe drum doar lumânări aprinse
Şi oameni morţi pe margini aruncaţi,

Din loc în loc sicrie lăcuite
Urmând a fi cărate la locul lor de veci.
Departe văd un înger care plânge,
Stă într-un colţ, spre mine-ngenunchiat.

Mă vede, se ridică şi vrea să se apropie,

Dar cade fulgerat de-un nor întunecat.

Vântul se-aude cum bate cu putere,

Parcă turbat, izbind un geam de zid,

Porţile scârţâie din ce în ce mai tare
Şi se trântesc de tocuri bubuind.

În depărtare văd o umbră lungă

Cărând lumini spre cimitir,

Iar alta sapă o groapă adâncă

Şi-aruncă îngerul ucis.

Norii se strâng pe cerul negru

Şi ploaia cade tropăind

Scăldând cadavrele întinse

Şi ochii mei ce nu se mai deschid.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Salut.. }{

aici reveneam cu partea cealalta a comentariului..
citisem la profilul tau,asa,ca un mic rezumat..si spuneai ca ai avut un timp in care doreai sa renunti,sau,poate chiar nu ai mai dorit sa scrii.. si ca un prieten te-a incurajat sa scrii si ai inceput din nou sa scrii..
vizavi de acestea..doream sa spun asa,ca un "sfat" [ma rog,poate sunt sau nu in masura sa dau sfaturi,nu stiu,asta pentru ca in definitiv fiecare face ce doreste (cum spune expresia aia de libertate :) lol ) ] . sfatul meu e sa continui sa crii no matter what!.. intelegi? probleme personale sau etc alte evenimente,nu constituie chiar un motiv sa iti infranezi sau stingi pasiunea pentru o arta.
lol.. mi-aminteam ca eu uneori lucram la cate un servici [printr-un loc sau altul,ca asa fac mereu ca in tara e exploatare :)) hehehe ]..si dupa 12 ore de munca si efort fizic mediu sau mare,inca aveam timp sa mai lucrez la cate ceva din ceea ce fac eu,to pe domeniul asta vast al artei..si deci,in ciuda unor dificultati,stateam si pana la 12 sau 1 noaptea numa ca sa "imi fac damblaua" [cum se spune intr-un mod amuzant] :)) hehehe.. ori,de asta am spus ca sfatul meu e : "if u really sustain an ART,do it a whole life,no matter what"..

asta voiam sa spun si gata,termin,ca devin plictisitor si amuzant :) deopotriva.

Take care }{

Th3Mirr0r

Mirela Aldea spunea...

Ma bucur cand vad ca mai sunt persoane carora le place arta, de orice fel, fie ca este vorba de pictura, literatura sau altele. Ma bucur de asemenea ca ai citit versurile mele. Multumesc si sper ca o sa mai revii pe aici :)

Anonim spunea...

Salut }{

nu am citit chiar toate poemele..dar am eu timp pentru asta. o sa mai revin,poate mai comunicam despre cateva lucruri rasfirate prin poemele tale.

Take care }{

Th3Mirr0r