miercuri, 2 aprilie 2008

Măreţie

Am cules raze de soare
Şi-am făcut cununi de vis,
Am împletit cu ardoare
Roua de pe trandafiri.

Am legat speranţe, gânduri
De sclipiri şi amintiri,
Ţi-am făcut mănunchi din lacrimi
Şi-ntr-un dor ţi le-am trimis.

Am prins timpul de ureche,
L-am certat că-i prea grăbit.
Adieri de vânt şi clipe
Cu iubire le-am încins.

Am unit îngeri cu demoni,
Nori de ploaie am gonit,
Orice rămăşiţ-a pizmei
Sugrumată s-a topit.

Am înviorat natura,
I-am dat mireasmă de crin.
Susurul l-am pus în ramă
Şi-am surpat tot ce-i pustiu.

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

azi24.01.2009;6-19:1o??!!Spirit Dada,haos de sentimente,pericol evident.

Mirela Aldea spunea...

Asa era si starea de moment in care am scris poezia... "haos de sentimente". Si cand asta simti, nu poti scrie altceva. :)