duminică, 11 mai 2008

Spune-i iubirii

Spune-i iubirii să mă lase
Să-ncerc să aflu al ei mister;
Şi de-oi afla să-şi scoată masca,
Să văd ce-ascunde în privire.

Spune-i s-aprind-o lumânare
Pentru un suflet nins şi rece,
Să-ntindă coarda, să vibreze
Pe portativul vieţii mele.

Spune-i iubirii că mi-e sete
Şi vreau să gust din cupa ei;
Vreau s-o ating, să mă cuprindă,
Să o absorb, să o trăiesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

..imi placea poemul ala cu "cu fire de nisip",ca si imaginea cu clepsidra..stii..ca si in spectrul asta.. era un om la vreo 40 si sta pe langa mare si se juca in nisip,facand castele si spunea dinc and in cand ceva de genul " acuma,si aici mai trebuie cate un turn" si punea nisip intr-o galetusa cu forma,special pentru turn si rasturna nisipul si-i dadea astfel forma...si,apa marii venea si era flux si ii strica acel castel..si nu doar ca unii trecatori se mirau cum de ala la 40 de ani se juca in nisip,ci..unul dintre aceia,vine si il intreaba "omule,dar,de ce tot faci astea? si mai vorbesti si de unul singu?!"
la care omul a raspuns "cum sa vorbesc de unul singur? eu fac acestea pentru copilul meu si el se joaca aici,langa mine.chiar nu il vezi acum ?iti face din mana".. la care ,auzind acestea,persoana ramase asa..oleak..blocata,intrebandu-se.."oare e nebun ala?" dar,deodata,realiza ca deja gandise cu glas tare :) hehehe.. da omu' ala de jos ce se juca in nisip,spuse: "ah,da.. stiu..copilul meu,s-a inecat aici,in locul asta..ori,cand apa marii vine,si mainile sale se intind spre castelul ce tot il reconstruiesc..iar el,il ia ca pe un dar..ori..cum sa nu ii daruiesc lui,niste clipe din viata mea?!" si ala..mai nedumerit..ca acuma se mai si suprapuneau contextele..ca prima data vorbea parca de unu' singur ala,si acuma,nu numai ca vorbea de unul singur,dar mai si realiza si totusi,trecea cu vederea si-si inchipuia..ori,cela de jos spuse,intrerupandu-i gandurile: "vezi tu..uneori,oamenii,se mai hranesc si cu amintiri ca sa isi mai atenueze durerea..si spunand astea,ii spuse omului ce venise la el:"ia te uita aici,cum ni se scrug clipele" si spunand astea,lua in mana sa nisip..statea in genunchi si cu mainile in fata pieptului si tinand in causul palmelor nispul,si...usor,lasandu-l sa cada,in bataia vantului.. ori,ce vor fi insemnat toate acestea?!

Take care }{

Th3Mirr0r