marți, 29 decembrie 2009

Ploaia din gânduri


Lasă-mă să-ţi sorb ploile din gânduri!
Vreau să-nţeleg rostul fiecărui cuvânt
înghesuit în mintea ta
şi-apoi golit lângă frazele ce mi le spui
când ne certăm...
Recunosc,
n-am învăţat să citesc ploaia,
îmi place doar s-o ascult.
Nici nu-nţeleg ce îmi spune, dar...
iubesc ritmul ei, cum
iubesc vocea ta,
sunetele ce-mbracă un zâmbet.
Stai închis în carapacea ta,
în costumul pătat de om
şi eşti singur,
cu tine.
Nu te teme, priveşte-mă în ochi!
Mi-e mai uşor să descifrez
ce se ascunde în tine.
Nu poţi să mă minţi,
sunt ploaie...

3 comentarii:

mada spunea...

inca o poezie superba :)

Anonim spunea...

ba eu cred ca atat poezia cat si ea sunt superbe.
are un suflet foarte frumos.

Mirela Aldea spunea...

Merci de citire si de comentarii. :)
Va mai astept cu drag!