duminică, 9 noiembrie 2008

Foc


Aud cum focul se răsfrânge-n vatră,
Cum lemnele trosnesc de-atâta supărare

Și-mi pare...

Că mici steluțe se desprind din el

Și-apoi se sting topindu-se în aer.

Privesc atentă fiece mișcare

Și simt cum ochii mi se-ncarcă de culori,

De foc și-s uzi...

De liniștea în care m-am îmbăiat de multe ori

Și m-am găsit în lumi străine.

Același foc mi s-a ascuns în mine,

Bucăți de soare, de căldură,

Un dor nebun...

În vultur de lumină te-ai transformat

Și-n suflet mi-ai pătruns.

2 comentarii:

Bogdan Musat spunea...

Este ok poezia, cu o singura observatie, dar poate ca sunt eu carcotas: expresia "mici stelute" e putin fortata. In rest, tine-o tot asa!

Mirela Aldea spunea...

Raspuns: Epitetul "mici stelute" este folosit tocmai pentru a sublinia marimea stelutelor (stelelor), care de fapt sunt niste scantei produse de lemnele care tronsesc si ard in vatra. Am folosit intentionat aceasta "expresie" :)